ياسمين وعلبه الاسرار الفصل الثالث المراهقه
كان الوقت باكر لم تتجاو الساعه الرابعه فجر لكن الفضول يقتل ياسمين لم تستطع النوم فممدوح رفض ان يحكي لها في اليوم اكثر من قصه نهضت للمطبخ تعد الفطور اخفت نظاره ممدوح
واغلقت الستائر اضات الانوار ابعدت جواله من الطاوله احضرت عربة الطعام للغرفه ثم قالت ممدوح ممدوح الفطور جاهز قوم نهض ممدوح اسند ظهره على ظهر السرير بحث عن نظارته لم يجدها
ولم يجد الجوال لم يكن يستطيع تبين الوقت من ساعة الحاط مباشرة وضعت ياسمين الطعام امامه قال ممدوح طيب اخش الحمام قالت لا اول كل الفطار حيبرد وبعدين خش الحمام براحتك قال لها هي الساعه
كام ردت ياسمين خلاص دخلنا يوم جديد والشمس طالعه ثم استلقت بجواره على السرير واعطته العلبه ضحك ممدوح فهو يعرف زوجته وجنونها طيب هاتي النظاره عشان اشوف كويس اعطته النظاره
اخرج من العلبه رساله سلمها لياسمين قرات ياسمين الرسال كان مكتوب فيها سيدي ممدوح لقد نفذت العقاب الذي فرض علي لتقصيري في الدراسه وهيام قامت بالواجب الذي عليها وننتضر اوامرك الجديده
هيام وانغام نظرت ياسمين لممدوح وقالت انته كنت مدرس ضحك ممدوح وقال لا طبعا الموضوع ده حصل ونا بين ال14-15 سنه كانت هيام 17 سنه وانغام 16 سنه كانو ساكنين في سكن المدرسه الداخليه
للبنات اخر الحاره وكنت مراهق وكان معياه ناظور جابه ليه ابويه كنت اطلع سطح العماره واتجسس على سكن البنات لحد ما يوم شفت هيام بتربط انغام وبتلعب بيها استمريت اراقب الغرفه كل ما احصل فرصه
البنتين كانو يتبادلو الادوار كل وحده تعذب الثانيه شويه دخلتني النشوه وحبيت اشارك لكني كنت اعرف بسني الصغير صعب ادخل عليهم لكنك تعرفي جوزك ردت ياسمين اه اعرفك داهيه وثعلب رد ممدوح زي
ما قلتي وكان لازم يكون ليه نصيب في الحكايه ابتدا الموضوع كيف اعرف اسما البنتين واعرف اكبر قدر من المعلومات كان صعب مراهق يقترب من سكن طالبات ولقيت الحل في منال ردت ياسمين يا مصيبتك
السودا ثلاثه يا مفتري رد ممدوح اكمل والا ارجع انام ردت ياسمين خلاص كمل حينها اكمل ممدوح منال كانت تدرس في المدرسه كانت في 14 كانت سمينه وتحب الحلويات وتروح دائما للبقاله تشتري الحلويات
راقبتها لثلاثه ايام ثم بدات الصيد ذهبت اليها امام البقاله وناديتها منال التفتت الي في استغراب من وين تعرفني ردت ياسمين اه صحيح من وين تعرفها رد ممدوح ما اعرفها لكن سمعت اسمها وهذا يكفي وباقي
المعلومات من المراقبه اعطيتها قطعه من افضل حلوى تفضلها رفضت لكني اصررت وافقت اخذت الحلوى وانصرفت في اليوم التالي التقيتها واصريت ان نجلس نتكلم اتكلمنا كثير كنت كل يوم اجلس معاها لمده
شهر حبيتها مثل اختي وحبتني مثل اخوها لكن ذا ما يمنع اني ابتديت اعاقبها ردت ياسمين تعاقبها ازاي رد ممدوح كنت اخليها كل يوم الصبح تلبس فوق ثيابها الداخليه اكياس نايلون وتلبس ثيابها وتجي لعندي
اجيب لها فلوس الطلبات اللي بتعبتني امي اشتريهم تروح تشتريهم وافحصهم اي حاجه ما تعبنيش اخليه تزحف او تعمل ضغط اه ما كملت السنه الا ووزنها كله راح نظرت اليه ياسمين بغل دون كلمه بينما تابع
ممدوح بعد ما صارت منال قي يدي كل اللي عايزه من بيت الطالبات كانت تجيبه جابت ليه خبر هيام وانغام من طقطق لسلام عليكو وعرفت انهم بنات عم ساكنات مع بعض بحجره خاصه قليلات الاختلاط
اعطيت منال الرساله الاولى الساعه وحده بعد منتصف اليل والكل نيام رمتها تحت عقب الباب كان في الرساله مكتوب انا عارف كل حاجه وعندي دليل لكل حاجه هيام وانغام اسمعو الكلام الامر الاول
انا سيدكم ممدوح وعارف عنكم كل حاجه ذكرت كل المعلومات اللي سرقتها منال من ملفاتهم بالاضافه للمعلومات اللي عرفتها من التجسس حطو رساله الولا والطاعه في صندوق التبرعات اخر الشارع
قبل الظهر نظرت ياسمين لممدوح وقالت وايه حتعمل بالرساله في صندوق التبرعات رد ممدوح كان معايه المفتاح كنت استخدمه صندوق بريد ردت وحصلت المفتاح من وين رد ممدوح عملت واحد واكمل بالفعل وصلت الرساله وعرفت ان البنتين اكلو الطعم وكان لازم ابدا خفيف ارسلت ليهم الامر الاول باني صرت سيدهم وطلبت منهم يتذنبو لمدة ساعه بوضعيه من صوره بمجله جنسيه كنت باخذ منها الصور كنت متاكد انهم
مش حينفذو بس كان لازم اراقبهم وخفت يقفلو الشباك ردت ياسمين وعملت ايه رد ممدوح لبست بنت صاحت ياسمي يا لهوي رد ممدوح حنام سكتت ياسمين بينما اكمل ممدوح القصه لبست بنت ودخلت مع منال
كاني قريبتها زياره كان وقت حصص لهيام وانغام دخلت الغرفه طبعا عندي خبره في فك المفاتيح ما تساليش من وين حصلتها ردت ياسمين وعملت ايه في الغرفه رد ممدوح كان في كوه في فوق الطاقه تدخل الضو
وكان في ركن الغرفه مرايه كبيره تعكس الغرفه كامل تقريبا حطيت فوق الدولاب بطريقه مخفيه مرايه تعكس المرايه للكوه وخرجت وبالفعل قفلت هيام وانغام الستاير وارسلو لي رساله بنفس الطريقه انهم نفذو وهم
ما نفذوش ارسلت ليهم رساله اني زعلت لانهم يكذبو وغضبي عليهم حل وخليت منال تحط في غرفتهم ريش ودم طبعا البنتين خافو وارسلو يطلبو السماح وطلبت منهم كل وحده تجلد ظهرها خمسين جلده ونفذو
صاحت ياسمين منك لله يا مفتري لم يرد ممدوح ولكن استقلى حينها قالت ياسمين خلاص اخر مره خلاص نهض يكمل الحكايه من يومها البنات صدقو وامنو بيه وصار كلمتي عندهم امر وطلبو اشرف على
دراستهم لما ينجحو ردت ياسمين ونجحو رد ممدوح عيب دول وقعو في ايدي وكلمتي امر ذاكرو يعني ذاكرو واللي تخالف لها عقاب شديد رد ياسمين واستمريت معاهم كثير هيام وانغام استمريت اعاقبهم بالمراسله
الى انهو الدراسه في المدرسه اما منال استمريت اعاقبها لفتره طويله لما بقت مدرسه تعاقب البنات فاكرتيها ردت ياسمين منال مدرستي رد ممدوح ايه
واغلقت الستائر اضات الانوار ابعدت جواله من الطاوله احضرت عربة الطعام للغرفه ثم قالت ممدوح ممدوح الفطور جاهز قوم نهض ممدوح اسند ظهره على ظهر السرير بحث عن نظارته لم يجدها
ولم يجد الجوال لم يكن يستطيع تبين الوقت من ساعة الحاط مباشرة وضعت ياسمين الطعام امامه قال ممدوح طيب اخش الحمام قالت لا اول كل الفطار حيبرد وبعدين خش الحمام براحتك قال لها هي الساعه
كام ردت ياسمين خلاص دخلنا يوم جديد والشمس طالعه ثم استلقت بجواره على السرير واعطته العلبه ضحك ممدوح فهو يعرف زوجته وجنونها طيب هاتي النظاره عشان اشوف كويس اعطته النظاره
اخرج من العلبه رساله سلمها لياسمين قرات ياسمين الرسال كان مكتوب فيها سيدي ممدوح لقد نفذت العقاب الذي فرض علي لتقصيري في الدراسه وهيام قامت بالواجب الذي عليها وننتضر اوامرك الجديده
هيام وانغام نظرت ياسمين لممدوح وقالت انته كنت مدرس ضحك ممدوح وقال لا طبعا الموضوع ده حصل ونا بين ال14-15 سنه كانت هيام 17 سنه وانغام 16 سنه كانو ساكنين في سكن المدرسه الداخليه
للبنات اخر الحاره وكنت مراهق وكان معياه ناظور جابه ليه ابويه كنت اطلع سطح العماره واتجسس على سكن البنات لحد ما يوم شفت هيام بتربط انغام وبتلعب بيها استمريت اراقب الغرفه كل ما احصل فرصه
البنتين كانو يتبادلو الادوار كل وحده تعذب الثانيه شويه دخلتني النشوه وحبيت اشارك لكني كنت اعرف بسني الصغير صعب ادخل عليهم لكنك تعرفي جوزك ردت ياسمين اه اعرفك داهيه وثعلب رد ممدوح زي
ما قلتي وكان لازم يكون ليه نصيب في الحكايه ابتدا الموضوع كيف اعرف اسما البنتين واعرف اكبر قدر من المعلومات كان صعب مراهق يقترب من سكن طالبات ولقيت الحل في منال ردت ياسمين يا مصيبتك
السودا ثلاثه يا مفتري رد ممدوح اكمل والا ارجع انام ردت ياسمين خلاص كمل حينها اكمل ممدوح منال كانت تدرس في المدرسه كانت في 14 كانت سمينه وتحب الحلويات وتروح دائما للبقاله تشتري الحلويات
راقبتها لثلاثه ايام ثم بدات الصيد ذهبت اليها امام البقاله وناديتها منال التفتت الي في استغراب من وين تعرفني ردت ياسمين اه صحيح من وين تعرفها رد ممدوح ما اعرفها لكن سمعت اسمها وهذا يكفي وباقي
المعلومات من المراقبه اعطيتها قطعه من افضل حلوى تفضلها رفضت لكني اصررت وافقت اخذت الحلوى وانصرفت في اليوم التالي التقيتها واصريت ان نجلس نتكلم اتكلمنا كثير كنت كل يوم اجلس معاها لمده
شهر حبيتها مثل اختي وحبتني مثل اخوها لكن ذا ما يمنع اني ابتديت اعاقبها ردت ياسمين تعاقبها ازاي رد ممدوح كنت اخليها كل يوم الصبح تلبس فوق ثيابها الداخليه اكياس نايلون وتلبس ثيابها وتجي لعندي
اجيب لها فلوس الطلبات اللي بتعبتني امي اشتريهم تروح تشتريهم وافحصهم اي حاجه ما تعبنيش اخليه تزحف او تعمل ضغط اه ما كملت السنه الا ووزنها كله راح نظرت اليه ياسمين بغل دون كلمه بينما تابع
ممدوح بعد ما صارت منال قي يدي كل اللي عايزه من بيت الطالبات كانت تجيبه جابت ليه خبر هيام وانغام من طقطق لسلام عليكو وعرفت انهم بنات عم ساكنات مع بعض بحجره خاصه قليلات الاختلاط
اعطيت منال الرساله الاولى الساعه وحده بعد منتصف اليل والكل نيام رمتها تحت عقب الباب كان في الرساله مكتوب انا عارف كل حاجه وعندي دليل لكل حاجه هيام وانغام اسمعو الكلام الامر الاول
انا سيدكم ممدوح وعارف عنكم كل حاجه ذكرت كل المعلومات اللي سرقتها منال من ملفاتهم بالاضافه للمعلومات اللي عرفتها من التجسس حطو رساله الولا والطاعه في صندوق التبرعات اخر الشارع
قبل الظهر نظرت ياسمين لممدوح وقالت وايه حتعمل بالرساله في صندوق التبرعات رد ممدوح كان معايه المفتاح كنت استخدمه صندوق بريد ردت وحصلت المفتاح من وين رد ممدوح عملت واحد واكمل بالفعل وصلت الرساله وعرفت ان البنتين اكلو الطعم وكان لازم ابدا خفيف ارسلت ليهم الامر الاول باني صرت سيدهم وطلبت منهم يتذنبو لمدة ساعه بوضعيه من صوره بمجله جنسيه كنت باخذ منها الصور كنت متاكد انهم
مش حينفذو بس كان لازم اراقبهم وخفت يقفلو الشباك ردت ياسمين وعملت ايه رد ممدوح لبست بنت صاحت ياسمي يا لهوي رد ممدوح حنام سكتت ياسمين بينما اكمل ممدوح القصه لبست بنت ودخلت مع منال
كاني قريبتها زياره كان وقت حصص لهيام وانغام دخلت الغرفه طبعا عندي خبره في فك المفاتيح ما تساليش من وين حصلتها ردت ياسمين وعملت ايه في الغرفه رد ممدوح كان في كوه في فوق الطاقه تدخل الضو
وكان في ركن الغرفه مرايه كبيره تعكس الغرفه كامل تقريبا حطيت فوق الدولاب بطريقه مخفيه مرايه تعكس المرايه للكوه وخرجت وبالفعل قفلت هيام وانغام الستاير وارسلو لي رساله بنفس الطريقه انهم نفذو وهم
ما نفذوش ارسلت ليهم رساله اني زعلت لانهم يكذبو وغضبي عليهم حل وخليت منال تحط في غرفتهم ريش ودم طبعا البنتين خافو وارسلو يطلبو السماح وطلبت منهم كل وحده تجلد ظهرها خمسين جلده ونفذو
صاحت ياسمين منك لله يا مفتري لم يرد ممدوح ولكن استقلى حينها قالت ياسمين خلاص اخر مره خلاص نهض يكمل الحكايه من يومها البنات صدقو وامنو بيه وصار كلمتي عندهم امر وطلبو اشرف على
دراستهم لما ينجحو ردت ياسمين ونجحو رد ممدوح عيب دول وقعو في ايدي وكلمتي امر ذاكرو يعني ذاكرو واللي تخالف لها عقاب شديد رد ياسمين واستمريت معاهم كثير هيام وانغام استمريت اعاقبهم بالمراسله
الى انهو الدراسه في المدرسه اما منال استمريت اعاقبها لفتره طويله لما بقت مدرسه تعاقب البنات فاكرتيها ردت ياسمين منال مدرستي رد ممدوح ايه

تعليقات
إرسال تعليق