ياسمين وعلبة الاسرار الفصل الثاني عشر الانسان

مر بعض الوقت بعد حكاية البيت لم تعد ياسمين تسال ممدوح عن العلبه وفي يوم بينما كانت هي وممدوح في الحديقه كان الاطفال يلعبون بينما ممدوح جالس على كرسي يقرا جريده وكل دقيقه يلتفت ليرى ما يفعله الاطفال جات جلست بجواره كان معها ظرف فيه رساله مكتوبه من عبير لم يكن مكتوبا فيه غير اشكرك شكر جزيل على موقفك اختك عبير سالته عن الموضوع اخفض راسه وقال لما رجعت رحت الكليه وسجلت كان في بنت اسمها عبير
جميله جدا وهاديه التقيته في اتحاد الطلاب في اللجنه الفنيه لما شفتها اعجبت بيها كانت بتلبس نظاره وكانت دايما بتقرا في قصص ولما يجي حدي يكلمها ترفع راسها وترفع النظاره من الوسط باصعها كانت دايما لما تستند على
المكتب وهي بتناقش او بتسال في المحاضره بترفع رجلها اليسار لور شويه فضلت اراقبها من بعيد لفتره وكان في واد شديد ما يتكلمش ابد مع بنت اسمه فريد كنت ملاحظ انها بتحاول تقرب منه لكنه بعيد كل البعد عن الالفه
كنت باعرف انها تبقى زعلانه بعد ما تحاول تفتح معاه حوار لقيتها فرصه مناسبه كانت جالسه تشرب قهوه لوحدها جيت جلست جنبها لفتت لعندي وما نطقت بكلمه وفضلت تشرب قهوتها كانت متعوده يجو شباب يغازلوها
بس ما كلمتهاش طلبت قهوه وشربت بعد شويه لفتت لعندي لقيتني باشرب القهوه ولافت للجهه الثانيه مش مهتم بوجودها فضلت تتفرج عليه شويه لفت ليها حطيت عيوني في عيونها ارتبكت ونزلت وجهها في الارض قمت
دفعت حسابي وحسابها ومشيت في اليوم الثاني لقيتني جت لعندي قالت باي حق تدفع حسابي انا اعرفك منين ما اتكلمتش مديت ايدي في جيبي وجبت لها بونبونيه صغيره ضربت يدي وقعت البونبونيه على الارض وضيت خذتها
ومشيت مشيت ورايه وين رايح يا فحل انته رد عليه لفت لعنده وحطيت عيوني بعيونها ورديت لما تهدي وتعرفي تتكلمي حكلمك حينها صاحت اهدى ايه ماترد يا زباله نظرت لعينها مباشره وقلت اعتقد اللي تلحق زباله تعرف نفسها
ايش تكون ومشيت في اليوم الثاني رحت لعندها سلمت عليها وقلت ممكن اكلمك قالت اني اسفه كنت منفعله بس انته كمان تصرفاتك مستفزه عايز ايه قلت ابد حابب انضم للمجموعه الفنيه اول يوم شفتك كئيبه تركتك ثاني يوم
كنتي عصبيه سبتك اليوم باين مروقه قالت يعني مشان المجموعه الفنيه كل الموضوع ده قلت لها ايوه عندي فكره لعرض مسرحي واحتاج دعمكم قالت عن ايه الفكره قلت ما ينفعش نتكلم هنا ايه رايك اعزمك في الكافتريا وافقت
جلسنا قالت عن ايش العرض قلت عن بنت حلوه عندها شغف وفضول تحب الرومنسيه وقلبها مشغول بشاب بعيد عنها ومش عارفه طريق الوصول لكن يجيها يوم شاب يعلمها فنون واصول للحب فيها لكل الم لذه بتعيشها
الوان وفصول كنت اقول الكلام بهدو وانا انظر لعينيها اقر تعابيرها واقرب راسي منها حتى انتهيت سحبت جسمي للورا واسندت ظهري على الكرسي وقلت تفاصيل القصه حتعجبك جدا وكيف المها يتحول لذه لا محدوده
ازدات علاقتنا قوه يوم بعد يوم الاسبوع الثاني كانت دايما تمشي معايه جلسنا في المكتبه لوحدنا وكنت اعلمها معنى الساديه والالم وحب الخضوع قلت حاعمل لها تجربه دست برجلي على رجلها كنت باضغط وقلت لها اكتمي ولا
نفس نحن في مكان عام رفعت رجلي قالت وين المتعه انا باتالم ما حسيت اي متعه قلت لكن انا حسيت حابه تحسيسني بالمتعه قالت بس اتالم مشان تتمتع قلت نعم لانك بتخضعي لي وبتطيعيني وتحبي تكوني لي وترضيني
كانت عبير قد وقعت تحت تاثيري طوال فترة الاسبوعين وكانت خاضعه لي وبدانا مرحلة التدريب على الالم كنت امرها ان تاكل او لا تاكل تشرب كيف تنام كنت اقرصها في المكتبه او اصفعها ما كانتش تعترض كنت الامر
الناهي ويوم اغضبتني خرجت من الكليه الى اجتماع دون اذني اتصلت بي قالت الامر طارى قلت لها وين مكانكم قالت لي المكان كان قاعه كبيره في فندق كان هناك في الفندق مكان تحت اعمال الصيانه يقف حارس ليمنع
الناس من الاقتراب ذهبت من الجهه الخلفيه كان هناك باب فتحته بطريقتي الخاصه وامرت عبير ان تلحقني حين دخلنا كنت اقفل الباب وطلبت ان تسبقني للحمام دخلت دخلت خلفها اقفلت باب الحمام قلت لها ان تجلس
على ركبتيها فعلت بدات تعتذر بينما جلست على كرسي الحمام اسمعها قالت اسفه بس الموضوع مفاجى واتصلت بك ابلغك اول ما وصلت قلت المفروض تتصلي قبل ما تتحركي وتشوفي اسمح او ما اسمح لازم تتعاقبين
وبشده طلبت منها تعري نصفها العلوي بكت وقالت ارجوك لا ارجوك قلت بحزم الان اخلعي كانت تبكي وصوتها بدا يعلو قلت بهدو اسكتي ورميت لفه مناديل الحمام قلت احشي فمك ما اشتي صوت نفذت كان صدرها صغير
وجميلا نهداها كنهما ثمرتان جميلاتان امرتها ان تضع يديها خلف ظهرها فعلت قرصت حلمتاها بقوه كانت الدموع تقطر والمخاط يملا وجهها اخذت خيزرانه احضرتها معي وجلدت صدرها عشر جلدات كانت تبعد صدرها قدر ما
تستطيع لكن لم تتحرك او تفك يديها من خلف ظهرها ادركت انها جاهزه طلبت منها ان تلبس لبست تاكدت من عدم وجود احد اخرجتها كما ادخلنها عارفه طبعا يا ياسمين اني كنت عايش لوحدي يعني كانت فرصه افعل اللي
انا عاوزه بيها حددت الموعد الجمعه كل الناس بتخرج الظهر عطيتها المفتاح طلعت دخلت قلعت ثيابها زي ما امرتها حطت على صدرها وكسها معجون اسنان وشطه زي ما طلبت وفضلت واقفه على ركبها كانت تبكي
دخلت كان المنظر رهيب وجميل عجبني قلت لها تغسل قفزت من الفرح وسمعت صياحها من الحمام والم غسل المعجون جت لعندي كانت وقفه لطمتها قلت لما اكون معاكي ما توقفيش الا باذن فاهمه قالت اعمل
ايه طيب انزلي امشي على ايديكي ورجليكي يا حماره قالت حاضر نزلت كنت امشي وهي تلحقني لحد ما جلست على الكرسي وهي تلحقني كانت لقمه طريه لفت شفت صورة امي وابويه كانت تحت رجلي تنتضر امري
قمت مسكت ايديها خافت قومتها قلت لها قومي البسي قالت حصل مني حاجه غلط قلت لا انا اللي حصل مني غلط اني ادمر حياة انسان مشان متعه قامت لبست كانت حتمشي قلت لها لا اجلسي رحت عملت اكل
اكلنا مع بعض من يومها بديت اعامليها بشكل مختلف كنت ايه متسلط وامشيها على اوامري بس من بعيد ما عدت اقرب جسمها وكنت باتحرش بفريد لحد ما صاحبته وصادقتهم ببعض وبعدين سحبت نفسي شوي شوي
ردت ياسمين وليش وقفت لما شفت صوره ابوك وامك قال ممدوح لان ابويه قال لي يوم شرف الانسان اغلى ما يملك يا ولدي واللي بيعتدي على شرف غيره ما يامن بكره حد يعتدي على شرفه وامي كانت دايما تقول لي
يا ابني انته شب وراجل وربنا خلقك راجل مشان تتصرف مثل الرجال والراجل يحفظ اهله وناسه ويدافع عنهم بحياته 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سناء وجسار الجزء الثاني الفصل الأول

غربة الفصل السادس

سناء وجسار الجزء الثاني الفصل الخامس